FCB Jaarverslag 2023 in het kort

Geplaatst op:

Wist je dat 65 procent van de bedrijven die vallen onder FCB Kartonnage- en Flexibele Verpakkingen in 2023 gebruik heeft gemaakt van één of meerdere activiteiten van het fonds. Doe jij al mee?

FCB heeft in 2023 ruim € 700.000 uitgekeerd aan bedrijven in de vorm van subsidies en activiteiten die de duurzame inzetbaarheid van werknemers vergroten. Daarnaast heeft FCB bijdragen geleverd aan sector breed onderzoek, voorlichtingsactiviteiten en het verbeteren van arbeidsomstandigheden. Steeds meer werkgevers en werknemers weten het fonds te vinden. Als werkgever en werknemer sta je er niet alleen voor. FCB is van en voor jou.

In onze infographic lees je meer over wat wij in 2023 hebben gedaan. Wij vinden het belangrijk dat werknemers in de sector zich blijven ontwikkelen, gezond en veilig kunnen werken én dat er aandacht is voor loopbaanontwikkeling en leiderschap. Dagelijks zetten wij ons daar met volle kracht voor in.

Wil je ook meedoen? Ga naar onze website en bekijk wat het fonds jou kan bieden.

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!